2008年7月29日星期二

禮物 20080729

2008年7月29日〈星期二〉天灰濛濛
 放工又去了旺角試試我的心頭愛有多重,一試再試,都是還是它最好。

Canon5D加上一支24mm105mmL鏡,大概3磅多左右,但手感完全吸引。雖然只是一名初哥,一機在手,加上一支鏡皇,感覺信心十足。而且又不是他們所說的重得難以接受。況且,平時行山闖林的時候,它一定不會跟隨我的左右,何懼之有。

我的隨團攝影師聽吧,立刻作出100度興奮的反應,決定和我會合,從長計議,應該說是立刻拍板才真。

 原定等待5DmarkII的出現才動手的,但由於只聞樓梯響,而且盤旋之後,明白到我們永遠追不上最潮,再且,預計一部MarkII的價錢可以買一部5D加上一支24mm105mmL外,還可以買多一部40D,一經決定,行動也。

 大日子的禮物已經收到了,多謝我的隨團攝影師。但我相信它跟著他的時間會比我還多。

為了感激他的慷慨,我原先想送他一部比較輕的450D,況且我相信有大部份時間它會跟著我。又因為姨生仔喜歡40D的關係,所以我們便決定買40D,然後與他交換他剛買了不久的450D

完成交易後,大家興奮地捧著戰利品回家欣賞。

天色雖然不好,但心情極好。







$21300套裝




$7600鏡頭









            淨機與對上支鏡頭差不多價錢。450D加上支KIT鏡都不便宜。                         

13 則留言:

  1. 果然係大禮物!!
    [版主回覆07/31/2008 00:36:00]你做乜仲未瞓?我玩機啫。你呢?

    回覆刪除
  2. 幾時又同我 交換
    [版主回覆07/31/2008 08:40:00]交換心得?好呀好呀!

    回覆刪除
  3. 5D 5D ... 流口水 ...
    [版主回覆07/31/2008 22:21:00]手感真的好。

    回覆刪除
  4. 真羨慕。
    [版主回覆07/31/2008 22:22:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 勁揪!
     
    退休後唔驚冇嘢玩喇.....記得post多啲傑作出嚟呀!
    [版主回覆08/01/2008 09:19:00]應該說可以有多啲時間去探訪你們了。

    回覆刪除
  6. http://www.ygdragon.net/index.php?page=photo/cameraprice.htm
    Check this out ~ 這價目表中的價格都是香港的正版貨物  

    回覆刪除
  7. 我晚晚都玩網玩到唔願瞓
    [版主回覆08/01/2008 09:17:00]我都係呀,現在還要玩相機,日日都唔想起身。 仲有34.5天,約定你在這裡見面啦。記住講吓啲怪人俾我聽。

    回覆刪除
  8. 我終於買到支55-250mm cheap鏡,我已經好開心!
    [版主回覆08/04/2008 08:44:00]係唔係有得送貨嗰支?

    回覆刪除
  9. 係呀! $1,880!

    回覆刪除
  10. OH! 今日無得玩LU !
    [版主回覆08/06/2008 18:36:00]訂咗個蛋糕點算?

    回覆刪除
  11. http://hk.youtube.com/watch?v=S3ocrKz_6VA

    回覆刪除
  12. http://hk.youtube.com/watch?v=JBeMP7E9xOk
    [版主回覆08/06/2008 19:35:00]我13/8放假至17/8,幾時又去過?

    回覆刪除
  13. 唔怪得d相咁靚la !原來用好野!
    [版主回覆08/10/2008 20:42:00]平時d旅行相係用傻瓜機拍的,因為大機比較重,不能帶著它們攀山越嶺。

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.