2009年11月19日星期四

灣仔夜遊 20091106

2009年11月6日〈五〉

約了朋友在灣仔晚飯,順帶欣賞灣仔的夜景,

看見Blog友們的作品真的美得難以形容,但到自己動手卻是無從入手。



 






              




 




                                               




         




                 




        




               




       




               




        


11 則留言:

  1. 特別鍾意火海落日
    [版主回覆11/19/2009 17:04:00]真係好快!

    回覆刪除
  2. 維港景色自有其吸引處!
    [版主回覆11/19/2009 23:04:00]對!

    回覆刪除
  3. good ar~
    [版主回覆11/20/2009 10:56:00]拍下來做個紀念也好。

    回覆刪除

  4. [版主回覆11/20/2009 10:55:00]相比其他blog友大師真的有點汗顏

    回覆刪除

  5. 很美!!
    [版主回覆11/20/2009 17:30:00](Empty)

    回覆刪除

  6. 一生得意
    我好鍾意妳上面果幅.....因為個火海好靚好特別
    [版主回覆11/20/2009 17:31:00](Empty)

    回覆刪除
  7. 好靚的夜景.乜角度都正
    [版主回覆11/21/2009 19:17:00]嘩!多謝讚賞!

    回覆刪除
  8. 哈哈!大師拍到靚相才出街呢! 這張真不錯呀! 據我所知有攝影家,會另外重拍一張會展的室內光來合成後面世的。
    [版主回覆11/21/2009 19:16:00]可惜我最不喜愛是拍後做手腳,所以永遠都不能做大師了。
    不過,有人讚已經好開心啦!

    回覆刪除
  9. 這個位又幾好呀,如果早少少個天未黑齊影仲重正。
       
     
    [版主回覆11/23/2009 17:31:00]好下次早啲影先。

    回覆刪除
  10. 影左幾次,會展內開燈只有一次。秋天應該好多EXHITBITION,搵次裏面FUNCTION再去影過。
    [版主回覆11/23/2009 17:32:00]原來係咁!

    回覆刪除
  11. hehe...唔洗用hdr,1tick過,冬季天黑齊都未放工,無得影

    [版主回覆11/23/2009 21:42:00]好靚! 番工真累事。

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.