2011年9月8日星期四

外蒙古 ─ 第九天〈上〉 20110808

2011年8月8日〈日〉

橫越阿爾泰山 ─ 與兒馬說再見



昨晚整晚下著大雨,在睡夢中也聽到雨點打在營幕啲啲嗒嗒的聲音,雨勢一直持續,而且越來越大,幸好沒有水浸營舍。

差不多8:00大家仍然賴在營內,這是我們最遲起床的一天。不一會雨點好像開始筋疲力盡,大家都蠢蠢欲動的探頭視察環璄,原來教授第一個按捺不住,已經開始活動了。

又再一次慶幸我們選擇騎馬的決定,大雨過後路途滿佈沼澤,如果我們要徒步走過及膝的泥濘路,必然變成一隻大泥鴨,況且,今天要追回昨天擔誤了的行程,要徒步完成這段路程真的是談何容易啊!

離開了雪山之後,我們便以湖光山色作伴,今天接回白水河支流一段,湖畔溪流更多,但遇上灰濛濛的天氣,只能增添了一分淒迷的感覺,也正好反映我們離別在即的不捨之情。



8:00打開少少隙縫都不能阻止雨水的入侵。






8:20天氣開始有好轉了





10:15大家都試用雨具,

這個老爺真藏的背囊蓋連雨帽大派用場。





10:50工作人員仍然在吃早點。





11:10終於等到他們開始整理行裝。





11:40出發了!





走了15分鐘我們已經要橫過第一條河溪。









騎馬下山及過河的時候更要保持平衡,

因為馬兒時會馬失前蹄,

稍一不留神便會很容易墮馬,

所以,Agii強烈要求我們下山時要停止拍照。





13:00走了個多小時,

到達我們昨晚應該紥營的地方,

奈何昨日我們走慢了,今天要追回行程。





如果在這裡紥地勢應該會較平坦。













休息過後再上征途,

原來已經接回白水河的支流。





可惜天色灰濛濛











因為沿河邊走,所以經過不少沼澤、泥濘地,

馬兒也走得顛顛簸簸,不時左拐右避。





美麗的青草地下,是深及膝的泥濘路。





向著松山及綠湖走去









我們就是要上高落低的在這些山坡走,

所以,徒步的話好像走極走都不完。













山水,永遠都是慢吞吞。









休息時間,我背後的樹便是1號的地點。





看看我們的龐大陣容,真的令人羨慕。





前面應該是松山吧!









過河時馬兒喜歡低頭喝水,

又或因為河底石頭不平以致馬失前蹄,

所以,坐在馬背一定要好好掌握身體的平衡,

稍一不慎,便會墮馬,

有一團友就是這樣被馬兒抛下來,

幸好他向前翻滾到草地去,避了跌進河水裡。

















松山一段





綠湖,可惜山路崎嶇,不能停下來拍照。





如果遇上一些狹窄的山路,

馬兒會有機會互相碰撞或會受到驚嚇,

引致互踢或互咬,所以,要特別留神。

更有一隻馬仔很喜歡咬別的馬,

每到這些狹窄環境,雖然沒有碰撞,

只要有馬接近,牠一定會咬旁邊的馬,

所以,我們都會避開牠。

〈也就是過河失蹄的那一匹。〉





下山,看似平緩,

但在馬背上時高時低,其實並不易走的,

我們與馬一定要互相信任。








~ 待續 ~



22 則留言:

  1. 111    好野!
    [版主回覆09/08/2011 23:08:00]孖媽好嘢,不過記得開電郵啊!

    回覆刪除
  2. 2仔
    [版主回覆09/09/2011 09:05:00]好久不見了。

    回覆刪除
  3. 333
    [版主回覆09/09/2011 09:05:00]真係得3個3。

    回覆刪除
  4. 我們試過騎馬下山, 真的要很小心, 但好開心, 好回味
    [版主回覆09/09/2011 09:06:00]有機會一定會再去,貓巴下年6月會再去咁話,不過我會去咗第處先。

    回覆刪除
  5. 在四姑娘山那次, 我的馬原要上山, 但途經牠回家的路, 牠一下子想跑回家. 那次幾驚險~~ 幸好那位隊友沒事, 真好!!!!
    [版主回覆09/09/2011 09:11:00]跑得好快嗎?第一天貓頭也是墮了馬,因為馬兒突然狂奔,他一時失措,跳馬,幸好跌落草頭,不過弄傷了背腰,都好傷啊!笑也覺得痛。

    回覆刪除
  6. 4仔~~~~
    [版主回覆09/09/2011 09:12:00]做阿4都幾好吖。

    回覆刪除
  7. 都係5
    [版主回覆09/09/2011 09:12:00]唔制。

    回覆刪除
  8. 牠突然左拐, 開始急步走;我嚇咗一跳,幸好帶馬的姑娘拉得住
    回程時,那姑娘拉住隻馬,驚佢又以為返屋企
    我想起自己嫁咗那年常常寫錯地址,按lift時常常要想一想到底幾樓
    [版主回覆09/09/2011 09:32:00]你扮馬!原來人同馬都係咁稔。

    回覆刪除
  9. 打個手指印先
    [版主回覆09/09/2011 14:11:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 乳牛馬有無同你講,"山水"快d減磅啦,咁鬼4重, 孭4我啦...haha
    [版主回覆09/09/2011 14:12:00]可能佢已經無力再講

    回覆刪除
  11. <<<有機會一定會再去,貓巴下年6月會再去咁話,不過我會去咗第處先。>>> 到時幫我報定名先
    [版主回覆09/09/2011 14:12:00]好,收到消息話你知

    回覆刪除
  12. 我們就是要上高落低的在這些山坡走,
    所以,徒步的話好像走極走都不完。 好恐佈,走不完的路簡直不想回憶, 個心真係會走到慌,走到散。 不過馬仔真係好幫手, 妳有無帶寶路薄荷糖請佢地食?
    [版主回覆09/09/2011 14:13:00]想我俾佢踢死咩!

    回覆刪除
  13. >>>想我俾佢踢死咩! 唔會既,騎馬仔的朋友仔話馬仔好like既。 食完開心到震
    [版主回覆09/09/2011 15:05:00]我驚俾佢震咗落地喎!

    回覆刪除
  14. 七 x 七 四 十 九 變 、 都 係 第 七 
    [版主回覆09/09/2011 15:04:00]做乜咁遲呀,Sensor壞咗咩?

    回覆刪除
  15. 老 爺 嘅 鬍 鬚 認 唔 到 添    、 只 認 到 件 橙 色 雨 帽

    [版主回覆09/09/2011 15:03:00]你一定認唔到啦,佢都唔係老爺。

    回覆刪除
  16. 老 爺 嘅 鬍 鬚 認 唔 到 添    、 只 認 到 件 橙 色 雨 帽

    回覆刪除
  17. 如跌入河裡就大劑!
    [版主回覆09/10/2011 00:21:00]所以,唔敢影相㗎!不過我就忍唔住囉!

    回覆刪除
  18. 得意姐
    嘩...真係好犀利...馬仔都會咬馬仔架 ...我唔敢坐腳底無得踏既嘢架...所以馬仔一定唔敢坐...
    [版主回覆09/10/2011 17:03:00]有得踏,有腳蹬㗎!

    回覆刪除
  19. 俾我都會冒險影相
    [版主回覆09/10/2011 17:03:00](Empty)

    回覆刪除
  20. 得意姐
    我係話腳踏實地或實片果隻呀...唔係腳蹬喎... ...我有畏高...搖擺不定既嘢對我嚟講等於無命既感覺... ...怕地到失禮街坊添...不過這個心理無辦法改...其實都知道小心d就無咩危險...但係都係過唔到自己既心理囉...
    [版主回覆09/10/2011 18:29:00] 其實我明白你的意思,不過要同你開個玩笑吧。

    回覆刪除

  21. 要買番件
    [版主回覆09/11/2011 22:42:00]都幾好用喎!

    回覆刪除

  22. 現在也在你的相片中學習如何取景,因為實在太美了。那是經過一番心思才能有此成績。看你的博客獲益良多。

    很美的構圖。影得非常之好
    [版主回覆09/14/2011 22:20:00]謝謝,可能地方太美了,所以,簡單的構圖便可以。

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.