2010年10月25日星期一

牛押山20101016

2010年10月16日〈六〉

跟貓先鋒去打蝶,

這是我第一次走這條又直又鈄的山路山牛押山,

但也是最好的鍛鍊走南湖前的測試。

我又怎懂得打蝶,只是跟隊去看看、走走山吧!

只見他們眼睛銳利,不停的說出蝶兒名字,

好專業呢!

可惜天氣不佳,故此沒有功課交!

也好,可以欣賞他們打蝶的專注表情。













途中有不少打蝶行友

















mmm二話不說帶頭走落吊手崖











輕輕鬆鬆三點鐘,到了燒烤場談天說地又一天,

真令人享往。

11 則留言:

  1. 明年初去睇杜鵑花呀!
    [版主回覆10/26/2010 12:09:00]好,約定你。

    回覆刪除
  2. 你一隻蝶都無?
    [版主回覆10/26/2010 12:10:00]我去睇打蝶d人嗎!

    回覆刪除
  3. 吓!!乜原來呢嗰係打蝶來架,以架先知,有籍口無蝶不出BLOG
    [版主回覆10/26/2010 12:10:00]想死!

    回覆刪除
  4. 有時短短地行下, 輕輕鬆鬆 ,唔洗趕, 都幾爽
    [版主回覆10/26/2010 12:11:00]我都好喜歡呢d行程,可以慢慢走,慢慢影!

    回覆刪除

  5. 有條繩一定係好鬼直好跣喇!
    [版主回覆10/26/2010 12:11:00]好直,真的好直,但你可以完成。

    回覆刪除
  6. >>>輕輕鬆鬆三點鐘,到了燒烤場..... 我仲以為你地會繼續燒烤 ..........原來係談天說地...........
    ps. 快出太平山2010,你跟兩位高人走上這麼險象環生的地方, 你好叻呀!
    [版主回覆10/26/2010 12:13:00]俾你發現咗添,嗰日好好玩呀!老師又要求高,又要做她魔盜王,下次一齊在去玩吖。

    回覆刪除
  7. 肥m掛住飲可樂。所以樂極快下山。
    [版主回覆10/26/2010 16:10:00]肥m走得好快呀!上南湖要看住佢。

    回覆刪除
  8. 想想下... 原來是第一次由這路行牛押山。 輕輕鬆鬆做運動真不錯。
    [版主回覆10/26/2010 16:11:00]我喜歡走攀爬路,所以,這段路啱哂。

    回覆刪除
  9. 險象横生....我唔去啦.. 要睇相
    [版主回覆10/26/2010 16:12:00]當日掛住玩,冇乜影相,等睇badman及米院友嗰d先。仲要睇吓電兔的打蝶相。

    回覆刪除
  10. 我也第一次去牛押山
    [版主回覆10/26/2010 16:12:00]好好玩啊!

    回覆刪除
  11. 1372 一生得意     午安!   您好!
    您們好勁呀! 26/10.我都行咗三粒鐘,參加長者中心,

    [版主回覆10/27/2010 15:26:00]你好,身體真好,身壯力健呀!

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.