2011年2月27日星期日

非洲坦桑尼亞─Lava Tower 下 20110204

2011年2月4日〈五〉 中午

Shira Camp〈3840m 〉→Lava Tower〈4630m 〉

→Barranco Camp〈3860m 〉

上升790m 再下降770m ,距離15km,徒步9.25小時。半荒漠。

登山的第三天



離開Lava Tower的路標牌,再走20分鐘便到達今天午飯的地點,我們一面吃一面欣賞奇寶峰,他在雲海的襯托下,時現時閉,就好像在我們的午餐加了娛樂節目。

午飯後,差不多全部團友都要上Lava Tower,只有一位因為走得太慢,我們起步的時候還未見到她的出現,所以她便不上Lava Tower跟porter們走捷徑。

半小時後便到達Lava Tower,我們看見紥有幾個帳篷,相信是向Arrow Glacier走的團隊。

Lava Tower是一塊30m 高的巨石,正面看都有點像一座巨塔。女貓之前告訴我們是可以攀上這座塔頂,我已經十分渴望一試,但大家拍照後便準備離開,而且總領隊Stany好像不願意帶我們上頂,我再三請求女貓,她真的體諒,幫我們游說Stany,並願意替我們在塔下看著行理,我給她十個A,女貓頭萬歲。

Stany帶著我們4人上頂,其他團友跟著James向著營地進發。幸好高山反應沒有來探訪,否則要在4600m 的高海拔,半小時來回攀爬30m 也是一種考驗。



喜歡這種荒漠的感覺,但要有同伴一起走。







              石浪

    




沿途不難走





        13:07到達午飯地點

   










      Porter大哥已經起好餐廳,這個角度看烏呼魯峰真棒。

    




  




            烏呼魯峰〈Uhuru Peak〉作背景。正!

  








         他叫依巴謙

       




這個是我們多天的廚房帳篷





  








      14:20再次起步

  




14:38向著Lava Tower前進





   








        14:45到達Lava Tower

  




一座30m高的巨石塔





          資料顯示應該是4600m

   




我與巨塔,威風嗎?





        女貓游說Stany帶我們攀上巨石頂

      








       

   




也需要有少許攀爬技巧。







      








         10分鐘到頂

   




大霧一遍,望不見女貓。





        1分鐘不到,霧氣慢慢散開。

   




見到女貓了





     




又差了60m





   




逗留了10分鐘,又急急忙忙的下石。





         

    




             原路回去

   




   






雖然登上石頂後,正如stany所說沒有什麼特別景色,但山長水遠到非洲,在能力許可下,當然希望沒有半點遺憾。

A San Tei女貓,A San Tei  Stany。

順帶一提,回應A San Tei〈多謝〉是Ka Ri Bu即Welcome。這句說話是我們這幾天最常用的,特別在餐桌前,又或者是ma ji mo to 即熱水。

其中有位porter大哥對我說Ka Ri Bu Kilimanjaro。

我便回應ku咩do ga wa bi(Unatoka wapi)即你來自那裡?

他們竟然都懂得我說什麼,而且很高興的回話,ku咩do ga Moshi即我們到步時的小鎮。哈哈哈!好像真的可以溝通。

A San Tei Happy James 的悉心教導。

待續…



非洲坦桑尼亞登山狩獵之旅網誌連結:
 非洲坦桑尼亞─起程
非洲坦桑尼亞─Arusha
非洲坦桑尼亞─Machame Gate
非洲坦桑尼亞─Machame Camp
非洲坦桑尼亞─Shira Camp
非洲坦桑尼亞─Shira Camp
非洲坦桑尼亞─Shira Camp
非洲坦桑尼亞─Lava Tower
非洲坦桑尼亞─Lava Tower
非洲坦桑尼亞─Barranco Camp
非洲坦桑尼亞─Barafu Camp
非洲坦桑尼亞─Barafu Camp
非洲坦桑尼亞─Uhuru Peak
非洲坦桑尼亞─登峰後感
非洲坦桑尼亞─落山了
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈一〉上
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈一〉中
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈一〉下
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈二〉上
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈二〉中
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈二〉下
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈三〉上
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈三〉中
非洲坦桑尼亞─狩獵之旅〈三〉下

非洲坦桑尼亞─回家了

26 則留言:

  1. #1
    [版主回覆02/28/2011 11:11:00]好嘢!

    回覆刪除
  2. 終於得左 sk又要下次啦
    [版主回覆02/28/2011 11:12:00]哈哈插埋旗添。

    回覆刪除
  3. 唔洗講,4600m我唔會俾自己玩爬爬,玩唔起
    [版主回覆02/28/2011 11:12:00]你這麼貪玩,在現場一定玩。

    回覆刪除
  4. 石浪,雲浪,好觸目,好正咁喎
    [版主回覆02/28/2011 11:13:00]好眼光

    回覆刪除
  5. 今日去左野柳鑽左個u型小食洞,都幾得意。 唔記得你上次有無入洞添! 不過放假日真係巧多人,個女皇頭拍長龍,我又要pass左佢。
    [版主回覆02/28/2011 11:13:00]那個洞呢,快d俾d相嚟睇吓。

    回覆刪除
  6. #2 
    [版主回覆02/28/2011 11:13:00]好,好。

    回覆刪除
  7. << 他叫依巴謙 >> 坐係有帳幕的地域 所以圖片可以簡稱 「依巴謙 幕 域」
    [版主回覆02/28/2011 11:14:00]我都係咁叫佢。

    回覆刪除
  8. 我睇到好似係 「鹹豬手」
    [版主回覆02/28/2011 11:16:00]他們會好熱情,而且好自然,這也許是大家文化不同,完全可以接受。

    回覆刪除
  9. 六句話 : 「階觀音孖住Man gi」  » 即係「飲水」 「A San Tei」      » 即係「多謝你」 「twen nty」        » 即係「加油」 「ma gi mo tu」      » 即係「熱水」 「Ka Ri Bu」      » 即係「Welcome」 「ku咩do ga wa bi」    » 即係「你來自那裡」 錯咗唔好打我呀! 我請你「階觀音孖住Man gi ma gi mo tu」
    [版主回覆02/28/2011 11:18:00]係「觀音了住Man gie」又要打啦!
    兩句說話是分開用的,要熱水只需要「ma gi mo tu」便可,要飲熱水應該不是這樣說的,又要打啦!

    回覆刪除
  10. 3M好快手。
    [版主回覆02/28/2011 11:18:00]叫佢快d番嚟啦!

    回覆刪除
  11. 吓!  哽頸四! 哈哈! 冇辦法啦! 咁o既時間推出我尚未放工回家呢! 跟住蒙頭大睡!!!
    [版主回覆02/28/2011 11:19:00]哈哈哈,找到死穴喇

    回覆刪除
  12. 原來係廚房, 怪不得與眾不同. 似隻外星飛碟.
    [版主回覆02/28/2011 11:19:00]百寶袋,會變好多食物出嚟。

    回覆刪除
  13. 與地標拍攝一定威盡.
    [版主回覆02/28/2011 11:19:00](Empty)

    回覆刪除
  14. 嘩! 乜原來咁高呀!
    [版主回覆02/28/2011 11:20:00]都有3、4層樓咁高㗎。

    回覆刪除
  15.  一場來到,體能又可以應付,又不會影響大隊,不上 Lava Tower會後悔架!
    [版主回覆02/28/2011 16:00:00]我的想法都一樣,所以,努力游說領隊帶我上去。

    回覆刪除
  16. <<你這麼貪玩,在現場一定玩。>> 唔得既,高海拔,我會夾實條石隙度,到時又loop4真係失禮人。 仲要瘀埋俾非洲的同胞睇
    [版主回覆02/28/2011 16:08:00]你唔瘀㗎,人哋先會loop4,人唔會的。

    回覆刪除
  17. <<哈哈哈,找到死穴喇>> bingo,以後晚上呢d時間來巡下先。 >>>>叫佢快d番嚟啦 好快又過左一個星期。不如約左3月13日先啦,人多d,熱鬧d,笑話又多d
    [版主回覆02/28/2011 16:11:00]13/3去那?佢到時應該可以出山,不過唔知得閒否?
    27/3去天空祭壇呀!你幾號番嚟呀!6/3得唔得呀?

    回覆刪除
  18.    
    [版主回覆02/28/2011 16:11:00]好酒,謝謝!

    回覆刪除

  19. 你影得很好.
    [版主回覆03/02/2011 18:21:00]謝謝你的鼓勵

    回覆刪除
  20. 私人醒你,白皚皚mt. Kilomarxxxxx
    hk.myblog.yahoo.com/rickiekwong/article?mid=1421
    你會想去多次?
    [版主回覆03/01/2011 11:55:00]去咗外蒙先啦!

    回覆刪除
  21. 我覺得似足球呀~原來係廚房
    [版主回覆03/01/2011 11:56:00]這是這幾天的最重要地方。

    回覆刪除

  22. 係咪你講果個? 睇見都想爬
    [版主回覆03/02/2011 10:06:00]對了,雖然沒有特別的景色,但攀上了沒有遺憾。

    回覆刪除
  23. 去到就緊係爬上去, 唔使返到黎先後悔 ...
    [版主回覆03/02/2011 18:22:00]係囉係囉!所以我咪猛請求佢帶我上去囉!

    回覆刪除
  24. 這個角度看, 石塔並不高, 但看下張圖, 原來都幾高, 十分鐘上到去, 4630 米高, 又唔覺得妳們索晒氣, 真叻叻

    回覆刪除
  25. 這個角度看, 石塔並不高, 但看下張圖, 原來都幾高, 十分鐘上到去, 4630 米高, 又唔覺得妳們索晒氣, 真叻叻
    [版主回覆03/08/2011 17:33:00]我沒有高山反應,所以,並不覺得喘氣,不過山水都幾喘!

    回覆刪除
  26. 好得意, d 草草 只是生在中間地帶
    [版主回覆03/08/2011 17:34:00]沿途風景都幾百變,所以影了很多相,希望保留那一刻。

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.