2014年4月2日星期三

大食會 20140214

累積瀏覽: 無料カウンター
2014年2月15日〈六〉

哈哈,今晚在二毛家試新的燒烤爐,
因為爐不太大,
所以,暫時只能招呼幾位最貪吃的院友,
院長當然是少不了的人選,
下次多買幾個爐才來個超級大食會。

#1  最愛吃的院長





#2  好吸引的食物,
排列得好精美。


#3  院長及老爺坐下來之後未曾離開桌子 


#4   有專人燒烤又真的不錯 


#5 



#6  


#7  原來最吃得的是一位可愛的小朋友 


#8  院長堅持到底 


# 9  吃不下嗎? 



27 則留言:

  1. 回覆
    1. 我唔燒㗎…唔會咗著大家…
      有得食就得㗎喇

      刪除
  2. 哈哈,我喜歡自已燒自己食。

    回覆刪除
  3. 正呀! 位位食得又玩得, 充滿能量的一群啊!

    回覆刪除
  4. 果晚有燒四季豆,雞軟骨,牛舌,黑安格司牛,鯖魚,台灣腸,蝦,意大利黑椒腸切片燒,仲有陳年花雕…嘩嘩嘩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怪唔之阿美又肥左啦!

      刪除
    2. Wah,好吸引!串串長串燒好吸引!

      刪除
    3. 都話掛住食,係咁意用手機影,呵呵,d花雕仲好好飲。

      刪除
    4. 孖媽,阿美呼吸都會肥,所以成日大叫唔公平。

      刪除
  5. 老爺咁食得又唔肥嘅!教下我好喎!

    回覆刪除
  6. 原來燒左一餐咁美味...恨死格離。
    我揀左"通知我",唔知點樣先CHECK到回覆???

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.