2010年4月12日星期一

北極光 20100330

相片沒有經處理,全是實景呀!

2010年3月30日〈二〉

第一次看到北極光,

簡直興奮得不得了,手忙腳亂之餘,

不但手也凍壞了,連腳架也凍壞了,

就在這個搖擺不定的情況下拍攝。

幸好腦袋沒有凍壞,

現場美景仍然歷歷在目。







     




       








      








      








         








           






                         天光了

           


睇住先。




北極極地狂奔之旅網誌連結:

31 則留言:

  1. 嘩,極光呀!
    [版主回覆04/12/2010 20:12:00]嘩,極光呀!當時我都係咁講。

    回覆刪除
  2. 可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡
    [版主回覆04/12/2010 20:13:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 好靚 !!! & 要去買新腳 架 la .... hohoho
    [版主回覆04/12/2010 20:14:00]買,冇問題,但當時真的是搖搖擺擺,好難影。

    回覆刪除
  4. 北極光 - 果然非同凡響, 很美  .  是什麼鐘數, 有少少紅光在山邊 那幅曙光也十分美
    [版主回覆04/12/2010 20:15:00]當地因為是冬末,所以,20:30才日落呀,大概是十一時半左右啦。

    回覆刪除
  5. 嘩..............靚到.......係現場睇一定好正.......~!!!!!!!!!!!!!!!! 係咪唔一定睇到o架??
    [版主回覆04/12/2010 20:17:00]第一次看真的令人很瘋狂。
    並不是一定看到的,我們好彩的看了三次,夏天一定看不見。

    回覆刪除
  6. 乜唔係住係愛斯基摩人o既雪屋咩?? (代家姐問 ,家姐係我隔離)
    [版主回覆04/12/2010 20:20:00]根據移民當地做Hunter的英國人說,北極已經沒有冰屋,電視看見的只是做給大家看的。

    回覆刪除
  7. 映得好靚, 好清楚 ! 
    不單止極光靚, 連星星都好靚, 好多 !
    [版主回覆04/12/2010 23:18:00]多謝,當時見到第一時間開腳架,因為不是每一晚都能見到的,而且又凍,所以,沒有一早準備,大家都唔想在營外捱風。 故此它一出現,大家都手忙腳亂。

    回覆刪除
  8. 令人夢寐以求的仙界地方............. 一定是天神用電筒照耀著天上.... 有冇用短片拍下來嗎?流動快定慢呢?
    [版主回覆04/12/2010 23:15:00]發夢也估唔到真的可以見到北極光,好興奮。 因為見到時都鷄手鴨腳,隻手同隻腳架又凍壞咗,所以沒有拍短片,而且,它並不是走得很快,所以,拍短也沒有多大作用,反而爆光8 至10秒才是,可是隻腳架搖搖吓真的幾難攪,有相交已經好開心,等山水啦,佢隻腳架冇壞。 原本是一條光,然後走吓呢邊又走吓嗰邊,有時劃滿整個天空,影唔到呀,因為太廣了,總之記咗係個腦裡面喇。

    回覆刪除
  9. 一定好難忘
    [版主回覆04/12/2010 23:07:00]你說得對,好難忘。有機會再去都冇問題。

    回覆刪除

  10. 真係好正, 仲可以睇瞓住睇!!!!
    [版主回覆04/12/2010 23:27:00]好凍好大風,個頭只可以收埋落個睡袋裡面先瞓到呀!點可以睇住嚟瞓吖,真係會好凍㗎,因為4大天都在室外,同行友人說什麼曾試-50度都沒有意思,因為最多一個鐘也能回到室內,而我們只能繼續在寒風下支撐下去,所以,這次才知道有多凍。

    回覆刪除
  11. 我記得之前去芬蘭的時候, 知道他們有玻璃天窗的酒店專睇北極光.
    http://www.vagabondish.com/lapland-finland-glass-igloos/
    不過正如你說的, 北極光不是每天都能遇上.
    你們真好運 !
    [版主回覆04/13/2010 09:42:00]哈哈哈,睡在這間玻璃屋咪有乜私隱囉!
    你說得對,並不是可以隨時可遇上。我都覺得很好運,這個旅程又令我得益不少。

    回覆刪除
  12. AURORA ~~~ AURORA ~~~
     
    p.s.  好嘢呀!  我聽人講唔一定睇到...  (有啲人去咗4次都撞唔到呀!)
    [版主回覆04/13/2010 09:43:00]係呀,睇到真的很好運,而且好滿足添。

    回覆刪除
  13. 我支腳架凍到個雲台唔識轉,5D 的電池又不耐寒,拍了十多張已經擔心沒有電,極光拍得沒有妳那麼好。 估唔到支15~85 星芒會咁靚!
    [版主回覆04/13/2010 18:53:00]幸好我一早把相機放入衣內,否則我們都冇功課交啦!

    回覆刪除
  14. 嘩!好靚呀!
    [版主回覆04/13/2010 18:51:00]現場更靚啊!一條一條,然後橫誇整個天空,好難形容。

    回覆刪除
  15. 嘩,靚到呀..... 一定係去左極樂世界行左個轉返來。
    [版主回覆04/13/2010 18:50:00]我都覺得係。

    回覆刪除
  16. 日出極光?

    [版主回覆04/13/2010 18:50:00]當地的日落時間是晚上20:30,拍攝時是23:00左右。

    回覆刪除
  17. 係時候買枝G嫂腳架...haha
    [版主回覆04/13/2010 18:52:00]冇得買呀!俾山水修理好啦!

    回覆刪除
  18. 太美了太美了!! wonderful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆04/14/2010 17:11:00]好好彩呀!我們見到三次呀!

    回覆刪除
  19. 好似假野, 自己畫咁嘅!
    [版主回覆04/14/2010 17:10:00]哈哈

    回覆刪除
  20.    
    [版主回覆04/15/2010 12:15:00](Empty)

    回覆刪除
  21. 得意姐
    真係好靚呀...靚到好似畫咁樣呀
    [版主回覆04/15/2010 12:15:00](Empty)

    回覆刪除
  22. 得意姐
    這幅相好得意呀...好似一卷廁紙係地下咁樣呀

    [版主回覆04/15/2010 12:17:00](Empty)

    回覆刪除
  23. amazing
    [版主回覆04/15/2010 12:18:00]yes. so amazing.

    回覆刪除
  24. 真係好靚!有無帶冰島汞碎錢返來呀?
    [版主回覆04/17/2010 11:26:00]相同就給你一份啦!

    回覆刪除
  25. 真是難得一見!!! 這樣環境下......要拍得好的確不簡單!!!
    [版主回覆04/23/2010 22:47:00]真是難得一見的,我們也不是每晚都見到,只見到三晚。

    回覆刪除
  26. 好精彩,真希望可以再看﹗
    [版主回覆04/29/2010 18:28:00]我都好想啊!

    回覆刪除
  27. 真是一生難忘的鏡頭,
     
    [版主回覆04/30/2010 12:55:00]我都是這樣想。所以極凍也不怕。

    回覆刪除
  28. 我看到北極網誌很壯觀,反而想問妳妳們去到當地有無水土不服呀?  現在地球天氣變得這樣差不極的人現在生活點呢?   嘩....北極很美麗 ,如果不看妳北極之旅都不知道北極是有另一種美麗,另我大開眼界。多謝妳,我又有另一個令會。
    [版主回覆07/30/2010 12:58:00]可能我習慣了出外旅行,所以,沒有這種情況出現過。
    全球暖化好像沒有影響北極,我曾經問過當地的人,他們說他們與往年一樣,沒有多大分別。

    回覆刪除
  29. 係就好啦!D雪犬眾可以生活 ,當地人民無因為全球暖化好像沒有影響他們就好啦 !

    回覆刪除
  30. 好美好美...不知用手機可否影出這效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用相機暴光7至8秒拍的,手機真的不肯定。

      刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.