2007年10月13日星期六

一個不能接受的blog 20071013

又話有新改進,改完之後,完全不穩定,發表網誌頁又不見了上載相片及video的toolbar,不知所謂。

1 則留言:

  1. me2 , 我o係你同一時間都發表了一大篇網誌, 我仲打左成朝, 結果冇左 ........我要投訴, 我要抗議, 我要絕食, 我要上街示威.

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.