2007年11月28日星期三

豪一餐之哈哈大廚 (二) 20071125

回味蝦是一道乾爽的菜式,而另一道是安哥 龍蝦,記著首先要留下卜卜脆的麵包,否則你會浪費這些美味的龍蝦汁,每人只分得半隻,如果每人有一隻的話,相信大家都不會反對的。吃龍蝦要有耐性的把每隻龍蝦腳的肉都吃掉,否則便會浪費了廚師的一番心血了,下次如果你不懂處理龍蝦腳的話,請諮詢哈哈大廚,或全數留給我吧!




好卜卜脆,買咗$213都吃晒。


生猛龍蝦
開始有香味

安哥龍蝦

輪到女廚師表演





青綠

好厲害,成塊牛扒拋起。

黑安格斯牛扒

好有肉汁

山渣茶


不可缺少的甜品

勞煩屋主了

抵食

飽餐一頓



如果想知道下一次豪一餐的日期,請密切留意Linda’s Blog.

2 則留言:

  1. 會唔會係聖誕節呀
    [版主回覆11/28/2007 17:16:00]請留意吧

    回覆刪除
  2. 我縱橫廚房多年, 從未試過洗碗洗到怕 , 但今次洗完呢堆碗我幾日無入廚房...哈哈
    [版主回覆11/30/2007 19:45:00]辛苦你啦!

    回覆刪除

謝謝來訪得意Blog,喜歡收到我的回覆留言,請tick「通知我」的方格啦!If you would like to receive the notification of my reply, just simply tick the box at the right above.